Comentarios al blog


Por parte de la intelligentsia (1) del blog, se comunica que los comentarios off-topic (fuera de tema), las faltas de respeto y los versos ripiosos serán eliminados por no atenerse a las normas de respeto de la comunidad.

La presidenta del rellano.

(1)intelligentsia o, en caracteres castellanos, inteliguentsia (del Latín intelligentia) es una clase social compuesta por personas involucradas en complejas actividades mentales y creativas orientadas al desarrollo y la diseminación de la cultura, incluyendo intelectuales y grupos sociales cercanos a ellos. El término ha sido tomado del ruso интеллигенция (transliterado como intellig(u)éntsiya), o bien del polaco. Los dos, a su vez, derivaron de la palabra francesa intelligence. Al comienzo, el término se aplicó en el contexto de Polonia, Rusia y más tarde, la Unión Soviética, y tuvo un significado más estrecho basado en la autodefinición de una cierta categoría de intelectuales.

miércoles, 11 de febrero de 2009

Per tornar a patir?

PER TORNAR A PATIR?
Com hauria de ser l’amor?
o potser?
quin tipus vull d’amor?
Ja no ho sé
Els temps passats m’han confós
I ara no sé ni el que vull ni que busco
Potser ja no el busco
Potser l’espero
Espero que vingui
A buscar-me, a mi!
Pero? L’amor vé a buscar-te?
Em sembla que m’enganyo…
L’amor no era allò que busques?
I que et busca quan tu el busques?
O que et busca quan tú no el busques?
Potser l’hauria de buscar
Potser m’hauria de buscar!
I per què el vull, jo l’amor?
Si no l’he sapigut disfrutar
Si me l’han fet aborrir
Però? l’amor era allò?
Doncs si era allò
Potser no cal que el busqui
Ni que em busqui!…

Totes aquelles nits
Sota els estels i els arbres,
Sota els llençols i els petons
Tot allò no serveix per a res?
Les ganes d’arribar, de compartir…
Les ganes de riure, de xerrar, de discutir,
d’estimar, de lluir, de sentir, de viure…
Tot allò no serveix per a res?
Doncs deixam amor
Deixam tranquil
No vull tenir-te dins meu
Per a què?
Per tornar a patir?
No soc masoquista!
Ja ho he passat prou malament
Ja m’ha fet prou mal
Ja he fet prou mal
Com per tornar a fer-ho
No cal tornar a passar-hi
No cal caure en el mateix parany
Hi he caigut masses vagades
Masses vegades…
Estic confús…
Estic fotut…

1 comentario:

  1. Caram Pere...l´amor arriba en el moment més inesperat, no cal buscar-lo.Arriba sense més ni més.El que cal és veure si quan arriba és l´amor de veritat o tan sols una disfressa.
    Felicitats pel poema.M´ha agradat molt.

    ResponderEliminar